fönt.

Ibland är det så oerhört skönt att bara vara. Inte behöva anstränga sig speciellt mycket. Inte känna något ansvar för något eller någon, utan helt enkelt bara vara. Idag har jag stannat upp och bara varit. Jag vaknade, åt en riktigt grötfrukost, samtalade med fina vänner, gick ut och gick (hur långt som helst), lyssnade på bra musik, övade lite lätt inför måndag, åkte till mormor&morfar och åt smörgåstårta eftersom att morfar fyller 79 på tisdag. Resten av kvällen har jag umgåtts med mor&far och syster ifrån Stockholm samt min brors döttrar. Det gjorde ingenting att lördagsfilmen på fyran var pinsamt dålig eller att jag inte fått något plugg gjort. Jag har fyllt på mina reserver och dom kommer jag att klara mig på ett tag framöver! /p

Kommentarer
Postat av: någon

2011-01-30 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0