cross-pub.

Jag åkte hem till Korskrogen ikväll. Jag och mor har umgåtts kvalitativt och bakat en kladdkaka. EN riktigt! Med väldigt mycket kladd. Sen så har jag kikat på P3guld, det var kul! Jag tyckte dock att Tallest Man skulle fått P3pop-priset... Menmen. Sedan klockan 23.00 har jag försökt uppgradera min x10 mini. Det har inte gått så bra och jag skulle nästan vilja ta telefonen och typ spola ner den i toaletten eller gå ut i vedbon och hugga den itu med en yxa. Det skulle vara väldigt roligt, men jag är ingen människa från romantiken utan jag kan använda mitt sunda förnuft.. För jag kan se vad den handlingen skulle ge för konsekvenser. /p

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag håller med dig, Peter! Jag kan bara hålla med dig! The Tallest Man On Earth borde ha vunnit Pop-priset! Helt klart! Robyn fick för många. Kristian borde ha vunnit!

2011-01-24 @ 19:15:15
URL: http://beae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0